четвъртък, 5 декември 2013 г.

Есенно-зимна пролет.

Старият очукан стенен часовник
показва пет часа сутринта,
когато излизам на пръсти аз боса
през старата дървена тежка врата.

Излизам в полето сред камъни груби,
сред свежата нежна зелена трева,
и мисля си аз: "Дали не съм луда?",
докато стъпвам в студената прясна роса.

Изгрява над мене слънце златисто,
потопено в оранжево-лилаво море,
и изпълва със шарени лъчи и мелодии
яркото сутрешно синьо небе.

Изведнъж завалява топлият дъжд,
изгрява цветна бледа дъга,
не знам какво е за другите хора,
но за мене това тук е свобода.

Старият очукан стенен часовник
показва пет часа вечерта,
когато влизам на пръсти аз боса
през старата дървена тежка врата.

~

Когато ти е скучно в час по английски.
А днес е от онези Объркани Четвъртъци, когато се случват толкова много неща, че не можеш да определиш дали са хубави или не.
И все пак един поглед, една усмивка, ще останат запечатани в съзнанието ми с дата пети декември.
Бъдете щастливи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар