сряда, 4 декември 2013 г.

защото предишният ми блог оцеля цели шест месеца.

Здравейте, сънародници и мъгъли. Защото винаги има мъгъли. Но както и да е.
Казвам се Катерина, а останалото няма значение. Не си водя блог с цел много хора да го четат или изобщо някой да го чете, а просто защото съм възможно най-неорганизираната извънземна вещица във Вселената и наистина ми трябва място, където да си събирам нещата. Харесвам хаоса, но ако всичко беше само хаос, светът щеше да е още по-объркан. Пък и е по-добре да си записвам драсканиците тук, отколкото да са пръснати из цялата ми стая.
Надявам се все пак да има хора, които ме помнят, макар че вече почти не влизам в социалните мрежи. Преди да започна да пиша отново, бях престанала за около три години. Благодарение на отзивите на няколко много мили човечета в аск.фм продължих да се занимавам с това и се радвам, защото ако не бях започнала отново, нямаше да съм човека, който съм днес.
Благодаря на всички, които са ме следвали досега. Ще гледам да съм редовна, доколкото мога.
Поздрави от една самотна извънземна вещица.

Няма коментари:

Публикуване на коментар