понеделник, 26 май 2014 г.

понеделник

една от малкото лоши страни на понеделник е, че след него идва вторник.
иначе е много красив. днес беше жега и валя. закусвах корнфлейкс и ягоди. танцувах.
братовчедка ми ми подари 14 стари книги (от антикварна книжарница) за рождения ден и изглеждат много интересни. новата ми цел е до края на годината да ги прочета, освен това имам като идея да напиша и нещо като ревюта по тях (макар че ще се получи манджа с грозде, най-вече защото прозата ми е ужасяваща, но ще пробвам и нещо по-различно). започнах "тайнственият остров" на жул верн.
---
на фонтаните са направили най-хубавото нещо, което са правили някога, защото сега продават книги и то по-евтино, отколкото в книжарниците. взех да обичам благоевград!
та няма как да не намажа. "аз съм пратеникът" на зюсак ме преследва от месеци и реших да си я взема, понеже казват, че е хубава (едва ли повече от "крадецът на книги", но ще видим). 2 лв. по-малко, това са 2 сладоледа.. друго си е да спестяваш
---
оставям една красота, която ми попадна днес. поздрави :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар