петък, 23 май 2014 г.

йеей.

днес слънцето ще влезе
през прозореца,
ще заблести
и аз ще го взема
в ръцете си.
ще го погледна
между пръстите си
и ще му кажа "здравей".
а после ще го дам
на съседа с очилата
и на всекиго.
на тебе, свят, ще подаря
и слънцето.
не защото го заслужаваш,
а защото
вече
му казах
"здравей".


предай нататък.


---


имах рожден ден и обикновено не ме интересува, но реших, че е важно, защото беше хубаво.
бяхме 7 човека в боулинга и мина добре, с изключение на боулинга, защото на рождениците никога не им върви и пистите обикновено са криви. но пък вчера изкарах 79 и 82.
после помагах на мама в книжарницата и леля точно беше дошла, и джони беше отишъл за сладолед и беше хубаво. лепих цени на ножици. и има един химикал, който е 200 лв. ама ерих краус са по-хубави. бях с кака и вана навън и у тях.
като цяло беше чудесно и благодаря за пожеланията на всички, които ми изпратиха такива (да ви се връщат многократно) и на човека, който ми е пратил анонимен подарък в аск. наистина нямаше нужда. но благодаря. благодаря, че сте такива невероятни хора.
всички.

Няма коментари:

Публикуване на коментар